KLM
Deze projecten zijn geïnitieerd door KLM Royal Dutch Airlines om internationale vluchten vanuit Amsterdam meer onder de aandacht te brengen. Gedurende meerdere maanden kregen de passagiers tijdens de vlucht niet alleen het eten en wijn aangeboden, maar ook verschillende magazines met uiteenlopende internationale focus, zoals Australian Experience, Taste China en Taste South America. (gerealiseerd door Caplan).
Ook zijn voor dit project 3 losse websites gebouwd.
Ook zijn voor dit project 3 losse websites gebouwd.
- UX design
- Interaction design
- UI design
- Webdesign
Wat kan the Identity voor u betekenen
The Identity specialiseert zich in digitale dienstverlening waarbij de optimale combinatie van design, techniek en online marketing de hoogste prioriteit heeft. Of u nou een webshop runt, een eigen bedrijf hebt of een ambitieus merk bent: wij helpen u graag verder. Met onze High Design is alles mogelijk. Want the Identity staat voor clean, duidelijk en doeltreffend design.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Graag vertellen wij u alles in een vrijblijvend persoonlijk gesprek.
Laten we in gesprek gaan! Neem contact met ons op.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Graag vertellen wij u alles in een vrijblijvend persoonlijk gesprek.
Laten we in gesprek gaan! Neem contact met ons op.